FANDOM

Damian

Damian1
Pan Chaosu
Tytuły: Przeklęty
Rasa: Człowiek/Demon
Zagrożenie: Śmiertelne
Organizacja: Czarny Krąg
Status: Żywy

Damian - Jest głównym antagonistą gry i przywódcą Czarnego Kręgu .Był przyrodnim synem Luciana,a w późniejszym czasie stał się jego największym wrogiem..W Divinity II Ego Draconis jest głównym sprawcą zła i celem smoka.Jego ślepa miłość do Ygerny wzbudziła w nim nienawiść i zło,które dotychczas tłumił jego przyrodni ojciec.

CharakterystykaEdytuj

Damian jest wysokim,dobrze zbudowanym mężczyzną,który w rzeczywistości posiadał duszę Demona Kłamstw.Odziany był w potężną zbroję dodającą powagi i niebezpiecznego wyglądu.Nie posiadał zarostu,a jego twarz była lekko pomarszczona.Cechą charakterystyczną Damiana były jego puste,niebieskie oczy,które wypełniały cały narząd wzroku.

Damian był osobą sczególnie dumną i pożądającą zemsty za zabicie Ygerny,która celowo wzbudziła w Przeklętym złe moce.Jego pewność siebie była widoczna w Sadze Divinity,zwłaszcza w Divinity II Ego Draconis gdy w częstej mierze groził głównemu bohaterowi.Mimo iż Damian posiadał widoczne cechy tyrana,dyskretnie odczuwał strach przed smokiem.Jest on przede wszystkim nazywany rzeźnikiem,ponieważ wiele osób i istot poniosło śmierć przez jego chęć zemsty.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy Lucian poznaje Damiana na ołtarzu,gdzie leżało nowo narodzone dziecię.Jego dusza była przesiąknięta złem,jednak Boski nie potrafi zmusić się do zabicia Damiana,ponieważ wierzył,że wychowa dziecko na dobrego człowieka.Przez wiele lat Boski wychowywał Damiana,nie zdając sobie sprawy ze straszliwych mocy kryjących się pod chłopięcą powierzchownością. Nadszedł jednak dzień, gdy chłopiec poznał Ygernę .Natychmiast się w niej zauroczył,a ona nie tylko odwzajemniła jego uczucia, lecz również rozbudziła drzemiące w nim złe moce.Wkrótce ćwiczyli zaklęcia jednak w późniejszym czasie poznali zakazaną wiedzę.Ygerna przyznała się podczas przesłuchania,że jej celem było wzbudzenie w Damianie jego prawdziwej mocy i należy do Czarnego Kręgu.Boski nie miał wyboru i zabił kobietę.W tej proroczej chwili, gdy krew Ygerny rozlała się na marmurową posadzkę,zjawił się Damian wymówił zaklęcie stopnienia dusz.Wkrótce doszło do starcia Czarnego Kręgu z Boskimi Paladynami.Dla Damiana jedynym celem był Lucian,ponieważ zamierzał zemścić się za śmierć ukochanej. Nie wiedział jednak, że przyrodni ojciec zwabił go Świątyni Szczelin, by odesłać Damiana do innego wymiaru.Wkrótce został uwięziony w zamieszkanym przez cienie wymiarze Nemesis.Przekęty starał się wykorzystać jak najlepiej swój pobyt w Nemesis.Czekał na właściwy moment, rosnąc w siłę i nabierając mocy, aż w końcu dokonał tego, co w większości wydawało się niemożliwe: uwolnił się i zadał cios zaskoczonym rivellońskim oddziałom.Podczas kolejnego starcia jeden ze Smoczych Rycerzy zdradził i zabił Boskiego.Będąc w impasie obie strony zaczęły leczyć swe rany.Mijało wiele czasu,a Damian nadal się nie ujawniał.Jego zagrożenie poszło w niepamięć do ,momentu pojawienia się jednego z Pogromców Smoków.Początkowo jego pojawienie się dostarczyło wskrzeszenie Ygerny oraz zwycięstwa Damiana.Później jednak doszło do konfrontacji sił dobra i zła, w której miały się rozstrzygnąć losy Rivelonu. W bitwie tej, podczas eksplozji, ciężko ranna została Ygerna , która po mimo ran, rozpoczęła walkę ze Smoczym Rycerzem, ponosząc w niej śmierć. Dowiadujemy się w jej ostatnich chwilach życia, że Damiana nie było w latającej twierdzy, gdyż przygotowuje kolejną armię, gdzie indziej...