FANDOM

Divinity II Flames of Vengeance

20147313162165365367
Okładka
Twórca: Larian Studios
Kategoria wiekowa: 12
Data wydania: 12 listopada 2010 roku
Konsole: PC,X360
Divinity 2 Flames of Vengeance - Pierwszy dodatek do wydanej w 2009 roku gry Divinity II: Ego Draconis .Bardzo udana kontynuacja serii RPG zapoczątkowanej przez Divine Divinity oraz Beyond Divinity pozostawiła wiele niedokończonych wątków fabuły, co dla fanów gatunku było wręcz oczywistą zapowiedzią kontynuacji przygód Smoczego Rycerza (Dragon Knight).Rozszerzenie do gry zawiera ponad 30 nowych misji do wykonania w krainie Rivellon, co zapewnia około 15 godzin dodatkowej zabawy. 

 FabułaEdytuj

Akcja dodatku Flames of Vengeance toczy się zaraz po wydarzeniach ukazanych w zaskakującym finale głównej gry. Tym razem bohater opowieści musi zmierzyć się ze swym ostatecznym przeznaczeniem. Na swojej drodze napotyka wiele wcześniej poznanych postaci niezależnych, które dopiero teraz ujawnią swoje prawdziwe zamiary.

CechyEdytuj

W porównaniu z główną grą dodatek wyróżnia się lepszą oprawą wizualną. Deweloperzy z Larian Studios udoskonalili silnik graficzny, którego wydajność stanowiła miejscami jeden z najpoważniejszych mankamentów Divinity II: Ego Draconis.