FANDOM

Divinity Dragon Commander

Dragon commander
Okładka
Twórca: Larian Studios
Kategoria wiekowa: 12
Data wydania: 06 sierpnia 2013 roku
Konsole: PC,PS3,X360
Divinity Dragon Commander - tytuł będący połączeniem RTS-a, strategii turowej i gry akcji, umiejscowiony w świecie, w którym współistnieją ze sobą zaawansowana technologia i magia. Produkcja poza kampanią dla pojedynczego gracza oferuje także tryb multiplayer dla maksymalnie czterech osób.Deweloper był do tej pory kojarzony przede wszystkim z produkcją gier cRPG (cykl Divinity), chociaż ma również pewne doświadczenie ze strategiami czasu rzeczywistego - stworzył RTS-a o nazwie The L.E.D. Wars.

FabułaEdytuj

Akcja Divinity: Dragon Commander rozgrywa się w uniwersum stworzonym przez studio na potrzeby serii Divinity i opowiada o wydarzeniach mających miejsce na długo przed tymi, które twórcy ukazali w Divinity II . Gracz wciela się w młodego smoczego rycerza, potężnego wojownika zdolnego do zamiany w smoka, który walczy o przetrwanie Rivellonu po tym, jak jego ojciec, król, zostaje zamordowany. Świat, który przyjdzie nam poznać w czasie rozgrywki, jest niekonwencjonalnym mariażem znanych schematów fantasy z zaawansowaną technologią. Korzystając z mapy możemy spojrzeć na cały świat z góry, zaplanować kolejne akcje oraz rozbudować i rozmieścić wojsko. W trybie turowym przesuwamy nasze siły z prowincji do prowincji, a także decydujemy o kierunku kolejnej ofensywy i ziemiach, jakie chcemy zagarnąć. Wspierają nas w tych działaniach, najpotężniejsze istoty Rivelonu, takie jak: Smoczy Mag - Maxos, najwybitniejsi wojownicy i wojowniczki wszystkich ras, stratedzy królewscy oraz sam arcydemon Corvus.

NowościEdytuj

Twórcy czerpali inspiracje ze steampunkowej oraz dieselpunkowej stylistyki.Rozgrywka składa się z trzech głównych części. W pierwszej z nich wcielamy się w naczelnego dowódcę, rezydującego w jednej z latających fortec Imperium. To tutaj możemy zasięgać rady doradców i podejmować różnej wagi decyzje polityczne, które wpływają na dalszy rozwój całej kampanii.Druga część gry to mapa strategiczna, spełniająca taką sama rolę jak jej odpowiednik w serii Total War lub w planszowym Ryzyku.Trzecią częścią gry jest ekran bitwy. W potyczkach toczonych na morzu, lądzie i w powietrzu uczestniczą różnego rodzaju maszyny bojowe oraz tytułowe smoki. W czasie starć możemy bezpośrednio kierować pojedynczą jednostką z perspektywy trzeciej osoby lub też zająć się dowodzeniem całą armią. W pierwszym przypadku, jako naczelny dowódca pod postacią zionącej ogniem bestii, latamy swobodnie po trójwymiarowym polu bitwy, korzystając z naszych wyjątkowych umiejętności.

Opcjonalnie

Poradnik Trainer