FANDOM

Lucian

Lucian
Boski
Tytuły: Bohater,Boski,Legenda Rivellonu.
Rasa: Człowiek,Pół Bóg,
Zagrożenie: Wysokie
Organizacja: Paladyni
Status: Żywy
Lucian (Boski) - Bohater gry Divine Divinity oraz przybrany ojciec Damiana.Został zamordowany przez zdradzieckiego Smoczego Rycerza.Jednak pod koniec Divinity II Ego Draconis okazuję się,że on żyje,uwięziony na płaszczyźnie Hypnerotomachii.

CharakterystykaEdytuj

Lucian jest dumną i stanowczą osobą.Posiada cechy Boga np.dobroć,opiekuńczość,zaradność i był wstanie wybaczyć każdemu złemu stworzeniu.Ludzie wiele razy doświadczyli jego uzdrawiającej mocy,dlatego móg się poszczycić szacunkiem wśród innych.Miał mleczne włosy oraz lekko pomarszczoną skórę wskazującą jego dorosły wiek.Jego cechą charakterystyczną była broda oraz wyjątkowe boskie oczy.

Historia Edytuj

Divine Divinity gracz poznaje go jako prostego człowieka kochającego przygody.Jednak później,aby unicestwić Demona Kłamstwa,zostaje obdarzony Boskimi umiejętnościami,a następnie nosi tytuł Pół Boga.Boski dążył do unicestwienia przywódcy Czarnego Kręgu.Jego największym zwycięstwem było unicestwienie Demona Kłamstw.Liderowi zła udało się jednak zakazić nowordodka duszą demona.Jednak Lucian nie mógł zmusić się do zabcia dziecka.W późniejszym czasie Lucian zabił Ygernę,ponieważ ta wzbudziła w Damianie złe moce.Przyrodni syn postanowił zemścić się za jej śmierć i rozpoczął przygotowania na nadejście apokolipsy.Damian przekonał Smoczego Rycerza aby ten dyskretnie zabił jego przyrodniego ojca.Jednak było to tylko złudzeniem Przeklętego i Boski został uwięziony na płaszczyźnie Hypnerotomachii w krysztale.Damian przysiągł Boskiemu,że ten zobaczy jak Rivellon zmierza ku upadkowi.

W późniejszym czasie Smoczy Rycerz zostaje uwięziony w krysztale na przeciw Boskiego.Wtedy wówczas Lucian wszystko wyjaśnia.Behrlihn uwalnia tajemniczego bohatera i obiecuje uwolnić Luciana jeżeli ten uwolni również jego.Ostatecznie Lucian zostaje uwolniony i Smoczy Rycerze przestają być uzawani za wrogów.