Talana

Talana
Ranna Talana
Tytuły: Ostatni Smoczy Rycerz
Rasa: Człowiek/Smok
Zagrożenie: Wysokie
Organizacja: Smoczy Rycerz
Status: Martwa
 Talana - Przedostatni Smoczy Rycerz oraz główny cel Pogromców Smoków.Wzbudziła smocze moce drzemiące w głównym bohaterze Divinity II Ego Draconis.Pod koniec gry,gracz dowiaduje się,że głosem,który prowadził  Smoczego Rycerza przez całą linię fabularną była Ygerna.

WyglądEdytuj

Talana jest szczupłą,dorosłą kobietą,polującą na Pogromców Smoków.Najbardziej jednak nienawidzi Rhode,ponieważ pragnie żeby gracz zadał jej ból znajdując zagubiony tasak smoka.Ma włosy koloru ciemniego blondu oraz lekko pomarszczona skórę wskazującą na dorosły wiek.Jej oczy święcą na jasno niebieski kolor i są wstanie odczytać myśli bohatera.Jest odziana w w ciemną zbroję z kilkoma dodatkami,nadającą jej niebezpiecznego wyglądu.

Jednak gracz poznaje ją na pół martwą,gdyż kuleje i ma wiele dostrzegalnych ran na ciele oraz twarzy.Talana została ranna podczas walki z Rhode.Można wnioskować iż została pokonana i zostawiona lub uciekła z pola walki.Wkrótce umiera,ponieważ jej rany są zbyt poważna.Podczas wędrówki prowadzi gracza przez całą linię fabularną.

CharakterEdytuj

Talana odznacza się wielką odwagą i rycerskością.Za wszelką cenę chce zgładzić Damiana.Jej prawdziwe wcielenie kończy się po uwolnieniu smoczych mocy w postaci gracza.Następnie Ygerna celowo wykorzystuje dar byłego Pogromcy Smoków,aby wskrzesić swoją postać.Talana nie tylko chciała wzbudzić smocze moce w postaci gracza aby uratować Prastarą Rasę,ale i uświadomić mu prawdziwe zagrożenie oraz niesprawiedliwość Pogromców Smoków.Według niej pogromcy zabijali istoty,które w rzeczywistości obrały cel zabicia zmory Rivellonu.Damian był wrogiem wszelkich innych istot oraz smoków ,dlatego zabijając Prastarą Rasę ,pogromcy ułatwili mu wcielenie zemsty w życie.

CiekawostkiEdytuj